Terug

Reparatie TV

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: Cool blue

08/02/2024

Beste,Ik heb op 25/11/2023 mijn TV toestel bij jullie binnengebracht voor reparatie. (toestel dat slecht 2,5 jaar oud was).Op 15/01/2024 krijg ik de melding dat mijn TV toestel gemaakt is dit zal geleverd worden op 16/01.Echter vond de levering niet plaats, door een sorteerfout kon mijn TV niet geleverd worden.Na telefonisch contact met jullie klantendienst werd mij gezegd dat er spoedig een nieuw bezorg moment ging ingepland worden. Na 5 dagen had ik nog steeds geen nieuws en heb ik opnieuw jullie klantendienst gecontacteerd, mijn TV werd uiteindelijk teruggevonden en er werd een nieuw leveringsmoment ingepland. Het loopt bij het 2de levering opnieuw fout door een sorteerfout. Na meermaals telefonisch contact werd mijn TV opnieuw teruggevonden en uiteindelijk ook geleverd.Echter bleek bij de levering dat er met de doos van mijn TV toestel gegooid werd tijdens het transport (er zaten zelf 2 gaten in de doos) waardoor mij TV beschadigd was.Opnieuw heb ik mijn TV toestel bij jullie binnengebracht, daar wisten de medewerkers mij te zeggen dat het toestel opnieuw naar de repartiedienst moest gestuurd worden. Het probleem ging snel opgelost worden maar we zijn ondertussen weer 5 dagen verder en ik heb nog steeds geen nieuws.Ondertussen zit ik al 2 maanden zonder TV toestel en ik heb ik ontzettend veel energie moeten steken ik alle contacten met jullie klantendienst. Er is helemaal geen medewerking van jullie, ik sta met mijn rug tegen de muur aangezien ik reeds de reparatiekosten betaald heb. Anders had ik al lang een nieuw toestel gekocht.Het zou fijn zijn indien er eens iemand bij jullie zijn verantwoordelijkheid opneemt voor alle zaken die zijn fout gelopen. Het enige dat ik krijg zijn excuses, maar daarmee ben ik niet verder geholpen.

Berichten (9)

Cool blue

Naar: N. R.

09/02/2024

Goedemorgen Nick,Allereerst wil ik je bedanken voor je geduld en begrip in deze vervelende situatie. Ik vind het heel erg dat je TV toestel bij de terugzending beschadigd is geraakt door een fout van onze transporteur. Dit is uiteraard niet de service die ik je wil bieden.We hebben je TV toestel zo snel mogelijk opnieuw naar onze reparatiedienst gestuurd om de schade te herstellen. Helaas kan een reparatie wel twee tot drie weken in beslag nemen en hierop hebben we geen invloed. Ik vraag je nogmaals om je vertrouwen in ons te behouden en te wachten op de reparatie.Ik bied je mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden door de vertragingen en de beschadiging van je TV toestel. Ik begrijp dat je al twee maanden zonder TV zit en dat je veel energie hebt moeten steken in alle contacten met onze klantendienst. Dit is niet de manier waarop we met klanten willen omgaan.We nemen onze verantwoordelijkheid op voor alle zaken die zijn fout gelopen en we zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Ik waardeer je loyaliteit als klant en ik hoop dat je ons nog een kans wilt geven om je tevreden te stellen.We zullen je een bericht sturen zodra je TV-toestel weer bij ons is en klaar is voor levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen via telefoon of e-mail.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On February 8, 2024 at 1:34 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

N. R.

Naar: Cool blue

09/02/2024

Beste,Ik kan begrijpen dat een reparatie wat tijd in beslag neemt, maar het is wel door jullie dat mijn TV toestel is beschadigd geraakt op het transport, dan is het ook jullie verantwoordelijkheid om de klant een oplossing aan te bieden. (onder andere een vervangtoestel had een oplossing geweest)Maar jullie ondernemen helemaal niets, als de onderdelen om mijn TV te repareren niet voorradig zijn dan zal ik weer meer dan een maand moeten wachten. Vinden jullie dit normaal?Stellen jullie zich soms eens in de plaats van de klant? Zou jij tevreden zijn met deze service?Op mijn TV was geen kras te bespeuren toen ik hem bij jullie binnen bracht, Indien mijn TV niet in originele staat wordt gerepareerd zal ik deze ook weigeren!Ik vraag mij af hoe jullie de schade van het transport helemaal gaan maken, het frame was geplooid...Ik heb het gehad met al jullie excuses en regeltjes, daarmee is het probleem niet opgelost!Als jullie dan toch zo graag jullie verantwoordelijkheid willen opnemen, geef mij dan een compensatie zodat ik een nieuw TV toestel kan kopen en ik geen (2,3,4,5 weken ?) moet wachten op de reparatie van mijn toestel. Groet,Nick

Cool blue

Naar: N. R.

10/02/2024

Beste Nick,De reparatie duurt door deze beschadiging inderdaad nog een tijd langer. De eerste reparatie verliep ook niet al te vlot en als dit er nog bij komt, begrijp ik dat je lang zonder werkende televisie zit.Om je tegemoet te komen wil ik voorstellen dat we deze televisie crediteren. We zullen het volledige aankoopbedrag teruggeven omdat je al eerder betaald had voor reparatie. Is het goed als ik deze oplossing toepas? Bedankt voor je antwoord!'”Met vriendelijke groet,Pieter van Coolblue Backoffice medewerkerAlles voor een glimlach--- original message ---On February 9, 2024 at 4:04 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

N. R.

Naar: Cool blue

11/02/2024

Beste,Bedankt voor jullie voorstel, ik kan mij hierin vinden en ga hiermee akkoord.Fijn dat jullie dan toch jullie verantwoordelijkheid opnemen.Alleen spijtig dat het mij veel tijd en moeite gekost heeft.Groet,Nick

Cool blue

Naar: N. R.

12/02/2024

Goedemiddag,Wat balen dat de reparatie niet vlotjes is verlopen! Ik begrijp dan ook dat je graag een oplossing wenst.Voorstel ShoptegoedIk merk dat één van mijn collega's op 10 februari een shoptegoed heeft aangeboden. Kan je mij aangeven of je hiermee akkoord bent gegaan? Vervolgens hoor ik ook graag dat deze oplossing al in werking is gezet... Ik kan dit voorstel van mijn collega helaas niet terugvinden.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 11, 2024 at 8:06 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

N. R.

Naar: Cool blue

12/02/2024

Beste,Jouw collega had inderdaad voorgesteld om het volledige aankoopbedrag van mijn TV te crediteren ( € 599,00)Ik ga hiermee akkoord.Deze oplossing is nog niet in werking gesteld, gelieve hiervoor het nodige te doen zodat ik een nieuwe TV kan aankopen.Groeten,Nick

Cool blue

Naar: N. R.

12/02/2024

Goedemiddag,We hebben toestemming gekregen van onze backoffice voor je televisie te crediteren.Kan je hiervoor nog een rekeningnummer dorsturen?Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 12, 2024 at 3:15 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

N. R.

Naar: Cool blue

12/02/2024

Beste,Oké, hierbij mijn rekeningnummer:BE21 0634 6986 4803Groeten,

Cool blue

Naar: N. R.

13/02/2024

Beste,Bedankt voor je mail.Ik heb het doorgegeven aan onze Backoffice. Zij gaan dit verder voor je oplossen.Als je verder geen vragen hebt, wens ik je nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Nora van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 12, 2024 at 4:35 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform