Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze aanmaning naar aanleiding van de problematische afhandeling van mijn bestelling met bestelnummer BE4122674985.
Bij ontvangst van mijn telefoon stelde ik vast dat er al een probleem was met de batterij. Omdat ik op Erasmus vertrok, had ik niet meteen de mogelijkheid om het toestel terug te sturen. In januari heb ik het alsnog geretourneerd voor herstel onder garantie. Tot mijn verbazing liet u mij toen weten dat er sprake zou zijn van waterschade en dat de garantie daarom niet werd gehonoreerd.
Toen ik de telefoon vervolgens ongerepareerd terugkreeg, werkte verschillende onderdelen niet meer, die voordien wél functioneerden. Omdat u weigerde verdere hulp te bieden, heb ik het toestel laten onderzoeken in een officiële Apple-winkel. Daar werd vastgesteld dat er interne schade was toegebracht aan mijn telefoon, vermoedelijk door uw tussenkomst. Het officiële rapport van Apple met een opsomming van de vastgestelde defecten is als bijlage toegevoegd.
Ik verwacht van Swappie een correcte afhandeling wanneer ik een toestel bij u aankoop. Het is onacceptabel dat een telefoon met mankementen wordt geleverd, vervolgens niet onder garantie wordt hersteld, en nadien in nog slechtere staat wordt geretourneerd zonder enige communicatie hierover.
Ik eis dan ook een passende schadevergoeding voor de geleden schade. Indien u hier niet binnen 14 dagen op reageert met een redelijke oplossing, zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Floor De Ridder
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs