Onderwerp: Klacht en verzoek tot oplossing – reparatie blender K400 (nr. 6221016887)
Beste,
Vorige maand heb ik mijn KitchenAid blender K400 opgestuurd ter reparatie vanwege een lekprobleem (reparatienummer: 6221016887). Ik heb hier zelf veel moeite voor moeten doen: een geschikte doos zoeken, noppenfolie aanschaffen en het zware apparaat verzenden.
Tot mijn verbazing werd de reparatie razendsnel uitgevoerd — zó snel dat er kennelijk geen kwaliteitscontrole heeft plaatsgevonden. Bij het eerste gebruik na de zogenaamde reparatie bleek het toestel namelijk opnieuw defect. Ik heb geprobeerd om zo snel mogelijk contact op te nemen, maar dat blijkt vrijwel onmogelijk:
- De telefoonnummers op uw website zijn incorrect of incompleet.
- Het keuzemenu werkt niet naar behoren.
- Wanneer het wél lukt om door het systeem te komen, neemt niemand op.
- Het opgegeven e-mailadres op de website is al maanden buiten werking.
Na al deze frustrerende ervaringen vind ik het redelijk om een nieuwe Artisan K400 blender in de kleur Black Matte te ontvangen als compensatie.
Indien ik binnen 14 dagen geen passende reactie ontvang, zie ik mij genoodzaakt juridische stappen te overwegen.
Met vriendelijke groet,
Helene Shaikh