Terug

Reparatie niet afdoende

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: bol.com

01/05/2024

Toestel is ter reparatie teruggestuurd naar leverancier. Enkele dagen geleden 'hersteld' ontvangen. Probleem niet opgelost -> kaas raspen gaat héél moeilijk -> vermoedelijk kwaliteitsprobleem. Ik wil geen reparatie meer, ik wil gewoon mijn aankoopbedrag recupereren.Foto's/video's ter beschikking, te groot om te uploaden.

Berichten (5)

bol.com

Naar: B. M.

02/05/2024

Beste Bart,Bedankt voor je bericht. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Na ontvangst, kijk ik graag voor je na wat we voor je kunnen doen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

B. M.

Naar: bol.com

02/05/2024

Bestelling 4061985367

bol.com

Naar: B. M.

02/05/2024

Goedemiddag Bart,Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Je hebt zojuist een e-mail ontvangen met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

B. M.

Naar: bol.com

02/05/2024

Moet het artikel worden terug gestuurd?

B. M.

Naar: bol.com

02/05/2024

Bedankt voor de snelle afhandeling! Mvg, Bart.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform