Terug

Reparatie laptop is geen reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

11/02/2024

Eind november heb ik met black friday een razer blade 15 gaming laptop besteld. Het viel me op dat er een klein defect was aan het scherm. De pixels waren nog in orde maar het leek alsof er een gaatje zat in de laag over de pixels. Dit gaf het effect alsof er permanent een vlekje op het scherm zat. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst hierover. Mij werd geadviseerd om het product aan te melden voor reparatie. 21 december 2023 heb ik het product aangemeld voor reparatie en meteen opgestuurd. Ik had mijn gegevens op de laptop laten staan omdat ik verwachtte deze terug te krijgen, wat een fout. 27 december kreeg ik een bevestiging dat het was ontvangen. Daarna.......niks meer. Ik heb ruim een maand gewacht voor een update die niet kwam. Toen ben ik maar gaan bellen. Ik heb meerdere gesprekken aan de telefoon moeten houden om de status te achterhalen. Na een laatste gesprek werd me duidelijk gemaakt dat de laptop teruggestuurd werd na razer zelf. Niet zo lang daarna kreeg ik plotseling het aankoopbedrag teruggestort met een email dat ik de laptop niet terug zou krijgen. PARDON?! Hij kan niet gerepareerd worden werd me verteld. Ik wilde de laptop graag terug ondanks de fout in het scherm. Hier zouden ze nog op terug komen. Er zou iets geregeld worden zodat ik het geld weer terug over kon maken zodat ik de laptop terug kon krijgen. Vervolgens een email warin stond: hij is al afgevoerd maar vrees niet want ik zou een nieuwe kunnen kopen. Dit is niet het geval door 2 redenen 1: ik heb de laptop in de sale gekocht (die is nu niet meer gaande)2: de exacte specificaties van het model zijn niet meer te verkrijgen.Nu heerst er absolute stilte. Ik heb niks meer vernomen van de klantenservice.Ik vind dit onacceptabel en zal dus nooit meer iets bij bol.com bestellen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

12/02/2024

Beste Oscar,Dank voor je bericht. Wij kunnen helaas niks meer voor je betekenen in deze situatie.De laptop is al afgevoerd en je hebt het aankoopbedrag terugontvangen. Mijn excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,Mike van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform