Terug

Reparatie Kia EV6 2DEW210

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

N. M.

Naar: KIA MOTORS BELGIUM

30/07/2025

Beste Carrect, Kia Belgium, Hierbij dien ik een formele klacht in betreffende de onredelijk lange wachttijd voor de reparatie van mijn voertuig, een Kia EV6 met nummerplaat 2-DEW-210. De wagen bevindt zich reeds 40 dagen in uw werkplaats voor reparatie, voornamelijk door een nog niet opgeloste airconditioningprobleem, en dit zonder dat er compensatie of een vervangwagen is aangeboden. Deze situatie heeft geleid tot aanzienlijke en onnodige kosten. (Zie mijn email van 23 juli 2025) De extra laadkosten voor het voertuig, noodzakelijk door het gebruik van openbare snelladers tijdens het wachten op een afspraak voor de reparatie van de ICCU en het verblijf in uw werkplaats. Daar naast is er geen communicatie langs de kant van Carrect Vilvoorde. Ik ben genoodzaakt om dit contact via Test Aankoop te doen omdat volgens mij deze gang van zaken niet conform is met de gangbare praktijken en consumentenrechten. Ik hoop dat we tot een spoedige en bevredigende oplossing kunnen komen. Indien er geen bevredigende regeling wordt getroffen, In afwachting van uw spoedige reactie. Met vriendelijke groet, Nicholas Moens Bestuurder Grapes & Gasoline Comm.V. BTW-nummer: BE0742 992 680

Berichten (1)

KIA MOTORS BELGIUM

Naar: N. M.

31/07/2025

Geachte heer Moens, Hartelijk dank voor uw e-mail van 30/07, die wij goed hebben ontvangen. Om uw aanvraag op de best mogelijke manier te behandelen, zullen wij uw dossier in samenwerking met uw Kia-partner, garage Carrect Vilvoorde, zorgvuldig analyseren. Na deze evaluatie ontvangt u zo snel mogelijk een antwoord, via uw garage. Wij danken u alvast voor uw geduld en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Sincerely yours, Jeroen Balliauw Jeroen Balliauw Customer Relations Manager Ownership Experience E info@kia.be Kia Belgium NV Ikaroslaan 33 1930 Zaventem www.kia.be Wij verwerken uw persoonsgegevens voor het opvolgen van uw aanvraag in overeenstemming met ons privacybeleid dat beschikbaar is op: s:www.kia.com/be/nlrivacy/ Nous traitons vos données à caractère personnel pour donner suite à votre demande et conformément à notre politique vie privée disponible ici: s:www.kia.com/be/frrivacy Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 30 juli 2025 21:00 Aan: KBE Info info@kia.be Onderwerp: Reparatie Kia EV6 2DEW210 Security Warning: This email came from outside your organization. Use care when considering whether to open any links and attachments. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 04 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform