Geachte heer Moens,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 30/07, die wij goed hebben ontvangen.
Om uw aanvraag op de best mogelijke manier te behandelen, zullen wij uw dossier in samenwerking met uw Kia-partner, garage Carrect Vilvoorde, zorgvuldig analyseren.
Na deze evaluatie ontvangt u zo snel mogelijk een antwoord, via uw garage.
Wij danken u alvast voor uw geduld en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groeten,
Cordialement,
Sincerely yours,
Jeroen Balliauw
Jeroen Balliauw
Customer Relations Manager
Ownership Experience
E info@kia.be
Kia Belgium NV
Ikaroslaan 33
1930 Zaventem
www.kia.be
Wij verwerken uw persoonsgegevens voor het opvolgen van uw aanvraag in overeenstemming met ons privacybeleid dat beschikbaar is op: s:www.kia.com/be/nlrivacy/
Nous traitons vos données à caractère personnel pour donner suite à votre demande et conformément à notre politique vie privée disponible ici: s:www.kia.com/be/frrivacy
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 30 juli 2025 21:00
Aan: KBE Info info@kia.be
Onderwerp: Reparatie Kia EV6 2DEW210
Security Warning: This email came from outside your organization. Use care when considering whether to open any links and attachments.