Terug

reparatie in garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

C. L.

Naar: KREFEL

07/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [15/11/2023] kocht ik een [AFWASMACHINE] in uw winkel en betaalde ik er [478,90 EURO] voor. Na [17 MAANDEN vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, [het water loopt niet meer weg. technieker gisteren geweest van hoover heeft iets vervangen en zei dat zoutreservoir moet vervangen worden en dat ik mijn machine tijdelijk kan gebruiken.Ik kan het niet gebruiken want het is zelfde probleem nog steeds.ze gaven mij nieuwe afspraak voor vandaag 7 mei technieker is ziek]. Op [ [15 april] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat verkoper ziek is Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [10 ] dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Lambert christine Bijlagen: 1 · Orderbevestiging 51645885 · Betalingsbewijs toegevoegd

Berichten (2)

KREFEL

Naar: C. L.

14/05/2025

Beste Christine, Wij hebben je mail goed ontvangen. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Het spijt ons zeer dat de technieker nog niet bij u is langsgeweest om de vaatwasser te herstellen. We begrijpen dat dit vervelend voor u is en doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een afspraak te plannen. Teneinde je verder te kunnen helpen, winnen we informatie voor je in bij de betreffende dienst van Hoover. Zodra wij meer informatie ontvangen, brengen wij je op de hoogte. Met vriendelijke groeten, Sandra Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 7/05/2025 12:30 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: reparatie in garantie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0Jc3Jl:ref

C. L.

Naar: KREFEL

14/05/2025

Nu sturen ze mij deze Ze gingen vandaag komen weer niemand gezien ik hang al 18 minuten aan de lijn. Wat een service Koop nooit meer iets van hooveg want service trekt op niks

Bemiddeling door Testaankoop 14 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform