Geachte mevrouw/heer,
Op [15/11/2023] kocht ik een [AFWASMACHINE] in uw winkel en betaalde ik er [478,90 EURO] voor.
Na [17 MAANDEN vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, [het water loopt niet meer weg.
technieker gisteren geweest van hoover heeft iets vervangen en zei dat zoutreservoir moet vervangen worden en dat ik mijn machine tijdelijk kan gebruiken.Ik kan het niet gebruiken want het is zelfde probleem nog steeds.ze gaven mij nieuwe afspraak voor vandaag 7 mei technieker is ziek].
Op [ [15 april] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat verkoper ziek is
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [10 ] dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Lambert christine
Bijlagen: 1
· Orderbevestiging 51645885
· Betalingsbewijs toegevoegd