Beste,
Dit is inderdaad een probleem dat de fabrikant SAJ zelf moet langsgaan bij de klant. Het probleem is vastgesteld door onze firma en wij mogen hier jammer genoeg niets aan doen. Het is SAJ Ronse die hiervoor de verantwoordelijk moet nemen.
Natuurlijk 17/12/2024, zitten de feesagen hierin, de mensen zijn terug aan het opstarten etc.. Wij kunnen maar pas polsen bij onze technieker vanaf volgende week maandag want dan is hij pas terug.
Met vriendelijke groeten,
Pro@Energy
Brugsesteenweg 346
BE-8800 Roeselare
boekhouding@pro-adenergy.eu
050/95.04.28
Dit emailbericht is strikt vertrouwelijk.Indien het een verkeerdebestemmeling zou bereiken,verzoeken wij u vriendelijk om onshiervan onmiddellijk te informerendoor contact op te nemen met deafzender. Gelieve het bericht daarnate wissen en dit verder niet te lezen ofkenbaar te maken aan derden.
Uw persoonsgegevens worden doorons, Pro@Energy, verwerkt in hetkader van onze activiteiten. In demeeste gevallen is deze verwerkingjuridisch gebaseerd op het beheer vanonze contractuele relatie dan wel detotstandkoming hiervan, uwtoestemming of onzegerechtvaardigde belangen. Indien uéén van uw rechten onder de AVGwenst uit te oefenen, kan u ons steedscontacteren viainfo@pro-adenergy.eu. Als u het niet eens bentmet de manier waarop wij uwgegevens verwerken, kan u zichwenden tot deGegevensbeschermingsautoriteit.Voor verdere informatie omtrent demanier waarop wij omgaan met uwpersoonsgegevens, verwijzen wij naaronze verklaring(s:trustsolar.berivacybeleid/).
Op 22 jan. 2025, om 15:15 heeft
klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: