Terug

Reparatie in garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: pro@energy

22/01/2025

Korte besc hrijving van uw problef2em 2maand geleden defect gemeld van thuisbatterij , tot op heden ben ik wachtende op de herstelling die uitgevoert zou worden door de Fabriek, die intussen niets laten weten !! .

Berichten (1)

pro@energy

Naar: J. D.

22/01/2025

Beste, Dit is inderdaad een probleem dat de fabrikant SAJ zelf moet langsgaan bij de klant. Het probleem is vastgesteld door onze firma en wij mogen hier jammer genoeg niets aan doen. Het is SAJ Ronse die hiervoor de verantwoordelijk moet nemen. Natuurlijk 17/12/2024, zitten de feesagen hierin, de mensen zijn terug aan het opstarten etc.. Wij kunnen maar pas polsen bij onze technieker vanaf volgende week maandag want dan is hij pas terug. Met vriendelijke groeten, Pro@Energy Brugsesteenweg 346 BE-8800 Roeselare boekhouding@pro-adenergy.eu 050/95.04.28 Dit emailbericht is strikt vertrouwelijk.Indien het een verkeerdebestemmeling zou bereiken,verzoeken wij u vriendelijk om onshiervan onmiddellijk te informerendoor contact op te nemen met deafzender. Gelieve het bericht daarnate wissen en dit verder niet te lezen ofkenbaar te maken aan derden. Uw persoonsgegevens worden doorons, Pro@Energy, verwerkt in hetkader van onze activiteiten. In demeeste gevallen is deze verwerkingjuridisch gebaseerd op het beheer vanonze contractuele relatie dan wel detotstandkoming hiervan, uwtoestemming of onzegerechtvaardigde belangen. Indien uéén van uw rechten onder de AVGwenst uit te oefenen, kan u ons steedscontacteren viainfo@pro-adenergy.eu. Als u het niet eens bentmet de manier waarop wij uwgegevens verwerken, kan u zichwenden tot deGegevensbeschermingsautoriteit.Voor verdere informatie omtrent demanier waarop wij omgaan met uwpersoonsgegevens, verwijzen wij naaronze verklaring(s:trustsolar.berivacybeleid/). Op 22 jan. 2025, om 15:15 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform