Op 14 juli 2016 heb ik een STIGA zelftrekker 55SE B&S gekocht voor €499,00.Omdat de machine steeds stilviel zonder reden, heb ik deze op 13 april 2017 ter reparatie binnengebracht in het filiaal te Machelen waar het aangekocht was. (Reparatie opdracht: ML20566498). Deze week ontving ik een brief waarin stond dat het geconstateerde defect/ schade niet onder de garantievoorwaarden van de leverancier zou vallen.Ze gaven ons 3 opties om uit te kiezen:1) Akkoord met de prijsopgave Kosten € 356,16 (incl. BTW)2) Niet akkoord met de kosten Apparaat ongerepareerd retour te ontvangen Kosten € 39,93 (incl. BTW)3) Niet akkoord met de kosten Apparaat milieuvriendelijk afvoeren Kosten € 0,00 (incl. BTW)Dit wil zeggen dat we OF het toestel daar moeten laten en er niets meer van terugkrijgen OF € 39,93 betalen en een toestel terugkrijgen dat helemaal uit elkaar gehaald is OF € 356,16 betalen wat bijna evenveel is als de aankoopprijs.Het toestel is nog geen jaar oud en het is schandalig dat er nu al zulke grote kosten aan zijn en dat het niet onder garantie valt.We wilden inlichtingen vragen maar op de brief staat geen enkel telefoonnummer vermeld waardoor contacteren niet mogelijk is.