Terug

Reparatie garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. E.

Naar: bol.com

27/08/2020

Aankoopdatum: 27 mei 2019nintendo switch 31-7-2020 nintendo laat niet meer op , 2 jaar garantie , stuur de nintendo op naar bol.com 15 werkdagen zou het duren , ondertussen al paar keer gechat hoe het met de reparatie gesteld was , tging wat langer duren als normaal , 25-8-2020 belt er iemand van bol.com ja het is de usb poort die kapot is en wss niet te maken is , geef ons tot 31 augustus zegt hij , als het niet kan gemaakt worden valt het onder garantie en krijg je u aankopingsbedrag terug , die zelfde avond mail gekregen van bol met deze optiesOnze monteur heeft vastgesteld dat het defect buiten de garantievoorwaarden valt. De reparateur geeft het volgende aan:Toestel herstellen door reparateur, zie prijsopgave. Apparaat heeft externe schade.Wat wil je doen?Artikel reparerenJe gaat akkoord met de prijsopgave en het artikel wordt gerepareerd.€ 81,00 incl. BTWArtikel onhersteld retourJe gaat niet akkoord met de prijsopgave en we sturen het artikel ongerepareerd terug. Je betaalt alleen eventuele onderzoekskosten.€ 0,00 incl. BTWAfstand nemen van artikelJe gaat niet akkoord met de prijsopgave en het artikel wordt vernietigd. Indien je een datadrager (bijvoorbeeld een computer of mobiele telefoon) ter reparatie hebt ingestuurd, dan vernietigen wij alle gegevens zodat je privacy gewaarborgd blijft.€ 0,00 incl. BTWBevestigen4Reparatie afgerondArtikelNINTENDO SWITCH CONSOLE - 32GB - BLAUW/ROODFactuurdatum28 mei 2019Datum aanmelding31 juli 2020ReparatienummerBC40471966goeie garantie toch :s ook al wil ik men aparaat terug moet ik betalen Onlangs heb je het artikel NINTENDO SWITCH CONSOLE - 32GB - BLAUW/ROOD ter reparatie aangeboden. Wijhebben van de reparatieservice een prijsopgave (BC40471966) hierover ontvangen. De reparatieservice heeft naonderzoek vastgesteld dat je artikel niet binnen de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden.Zie de eventuele bijlage voor de originele prijsopgave vanuit de reparatieservice.Reparatieomschrijving:Toestel herstellen door reparateur, zie prijsopgave. Apparaat heeft externe schade.Reparatiekosten : € 66,94Verzend- en administratiekosten: € 0,00BTW 21%: € 14,06Totaal reparatiekosten (incl. BTW): € 81,00Wil je binnen 7 dagen een keuze maken via www.reparatieservice-bol.com uit de volgende opties:Je laat het artikel repareren tegen betaling zoals hierboven vermeld.Je laat het artikel terugsturen en je gaat niet akkoord met de prijsopgave. Je zal het apparaat ongerepareerdretour ontvangen Je betaalt hiervoor alleen de onderzoekskosten á €0,00.bol.com betaalt de overige kosten hiervoor.Je hoeft het artikel niet meer. Onze reparatieservice ruimt het voor je op. Je doet hiermee afstand van je artikelen als je ze dan aanspreekt en zegt dat is belachelijk is en wel onder garantie valt zeggen ze onze reparatie dienst is slim genoeg , dus ik zeg zal hiermee naar testaankoop gaan u doet maar met een :) erbij schandalig vind ik het

Berichten (4)

A. E.

Naar: bol.com

27/08/2020

net ontvangen van bolcom, goeie kwaliteit ? usb connector na 1jaar kapot, en das dan gebruikersschade ? kdenk dat ge niks verkeerd kunt doen als je u lader insteektt'regent van klachten bij jullie ( bolcom) geld te kort ? mensen int zak zetten , gebruikersschade zodat jullie kunnen zeggen tvalt niet onder garantie , wrm dan garantie geven????? Beste mevrouwEen nintendo switch, super gaaf. Ik zit zelf ook al een lange tijd te twijfelen of ik er een zal kopen.Ons reparatie team heeft naar de switch gekeken en is tot de conclusie gekomen dat de connector beschadigd was. Dit is niet zo geleverd en valt dus niet onder de garantie. Hopelijk als alles is opgelost is heb je er weer heel veel plezier mee.Met vriendelijke groet,Rick

bol.com

Naar: A. E.

28/08/2020

Beste meneer/mevrouw,Uit je e-mail kan ik helaas niet goed opmaken wat je vraag precies is. Wil je je vraag opnieuw formuleren in antwoord op deze e-mail, dan beantwoord ik deze graag alsnog voor je. Je kunt ook zelf bellen met de bol.com Klantenservice. Wij staan zeven dagen per week, 24 uur per dag voor je klaar. Vanuit Nederland bel je tegen lokaal tarief naar 030 - 310 4999 en vanuit Belgie naar 02 - 788 5999.Met vriendelijke groet,Tahierabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - Reparatie garantie - (CPTBE01022466-86) Date: 27 augustus 2020, 09:51 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

A. E.

Naar: bol.com

29/08/2020

Dat ik het erg vind 2 jaar garantie, dan stuur je het op voor reparatie duurde langer dan normaal ik chatte af en toe om te horen hoe het zat plots belt er iemand van bol.com en zei de USB connector was stuk en dat ik men aankomend bedrag ging weer krijgen omdat het niet te maken valt, nog geen uur na dat ik gebeld was mail van de reparatie dienst, plots valse het niet meer onder garantie en was het gebruikerschade, je kan niks misdoen met de lader aan te sluiten en er zijn al veel klachten en.slechte reviews dat de Nintendo kwetsbaar zijn en prijzig zijn dit is de garantie ontwijken valse reclame geldklopperij ik voel me belogen door jullie de ene zegt dit de andere dat alsk 1 van jullie aanspreek op chat dat dit schandig is zitte ze ermee te lachen is dit de manier om jullie klanten houden. Mijn vertroiwen is weg , en jullie tonen geen respect beloven en omzeilen

A. E.

Naar: bol.com

03/09/2020

En mijn revieuws op de site niet goedkeuren , en nog steeds de nintendo niet terug , repareren doen jullie niet "gebruikersschade "' met u oplaadkabel in te steken kan je niks verkeerd doen , maja garantie beloven en niks geven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform