Geachte heer of mevrouw,Op 27/01/2020 kocht ik bij u een Iphone voor 809 euro. Het gaat om een Apple iPhone 11 64 GB zwart. Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief wil ik u nog een laatste kans geven om de klachten op te lossen.Wat is het probleem?Het product is niet goed omdat er paarse vlekken verschenen op de Front-camera Ik heb de iPhone normaal gebruikt. En ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschafprijs. Ik vroeg u op 9 november om de iPhone te repareren. Tot nu toe verloopt dit zeer moeizaam. Na vele telefoontjes met jullie klantendeinst werd er elke keer. Het zelfde gemeld, we maken dit zo snel mogelijk in orde. We zijn nu 53 dagen verder sinds de reparatieaanvraag. En nog steeds geen telefoon. Dit is niet de manier waarop Coolblue gewoonlijk zijn klanten benadert. Ik ben ontevreden en hoop op een snelle oplossing. het is zo dat mijn scherm ook is gebarsten en om de camera te herstellen moest het scherm worden gerepareerd. hiervoor betaalde ik €221 na overleg met de klantendienst werd er gezegd dat de Camera ook zou worden gerepareerd, dit werd ook op mail gezet.