Beste,Onze droogkast van AEG droogt niet naar behoren de kleding komt er telkens nog vochtig uit. Zelfs na herhaaldelijk in de droogkast te steken. Wij hebben daarom contact opgenomen met de reparatiedienst van AEG. Deze dienst lijkt in belgie uitgegeven te zijn aan Elektrolux.Na enkele pogingen voor een afspraak hebben we uiteindelijk iemand over de vloer gekregen van electrolux voor de reparatie van onze droogkast die ter verduidelijking nog onder garantie viel/valt.De persoon in kwestie heeft een korte test gedaan van hooguit 10 minuten en weigerde te luisteren naar ons en stak het probleem op de filter. Wij hebben meermaals laten weten dat dit niet het geval was want dat het probleem zich ook voordoet als de filter net uitgekuist is. Hij bleef volhouden dat er geen probleem was en was extreem kort en grof tegen mijn vriendin.Nu wou die persoon onsook nog een rekening voorschotelen omdat de reparatie zogezegd niet onder garantie zou vallen. Dit is ons vooraf niet meegedeeld en hebben daarom dan ook die rekening geweigerd.Nu enkele weken later vallen ze ons lastig met herhalingen van de rekening. Terwijl wij al meermaals de papieren doorgestuurd hebben waarop duidelijk aangegeven is dat die machine onder garantie valt en dat het probleem zich nog steeds voordoet.Ze negeren elk contact en dreigen nu met gerechtsdeurwaarders.ps de rekening bedraagd 244 euro en dat voor 10 minuten werk. (Schandalig gewoon.)Ik hoop dat mijn schrijven enig effect zal hebben. Want dit zijn freuduleuze praktijken.Mvg,