Terug

Reparatie betekent bij Coolblue gewoon een tweede handstoestel opsturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Cool blue

31/03/2018

Een nieuw aangekochte Dyson-stofzuiger retourneren we 6 weken na aankoop omdat het toestel niet meer werkt. Coolblue stuurt ons enkele weken later een ander tweedehandstoestel op dat op verschillende plaatsen beschadigd is. Ze argumenteren dat ze de main body van het toestel gewoon mogen vervangen door een tweedehands stuk. Op die manier krijgen we echt geen waard voor ons geld en is de 2 jaar garantie die ze bieden op het toestel een lege doos. We vragen ons geld terug maar dat weigeren ze pertinent.

Berichten (2)

Cool blue

Naar: D. D.

04/04/2018

DATA NOT AVAILABLE

D. D.

Naar: Cool blue

04/04/2018

Dag David van Coolblue,Goed dat jullie erkennen dat de herstelling fout liep.Ik zal, zoals jullie voorstellen, het toestel retourneren en noteer dat jullie terugbetaling zullen voorzien. Dat verkiezen we boven een nieuw toestel.Vriendelijke groet,Dirk De Cock


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform