Terug

Reparatie al aangemeld sedert 10/09 en nog geen info

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: KREFEL

26/09/2023

Beste,Op 10/09 heb ik via de website van Krefel een reparatie aangevraagd voor een Siemens oven, leveringsnummer 21020800235898.Tot op heden heb ik nog geen enkele informatie over deze herstelling ontvangen.Ik belde zonet de klantendienst die mij vertelde dat men mij al meerdere malen heeft gebeld en een voicemail heeft nagelaten. Toen ik zei dat dit niet waar was, antwoordde de dame laconiek dat het zo in haar dossier stond. De klant wordt dus niet geloofd. Het was zelfs te veel om mij door te verbinden met de betrokken dienst. Ik zou wel teruggebeld worden...En toen werd ik boos en heeft ze de telefoon neergelegd.Ik verwacht dat Krefel mij deze week nog contacteert om deze herstelling asap uit te voeren.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: C. C.

28/09/2023

Goeiemiddag,Klant heeft een afspraak voor herstelling op 03/10/2023 in de voormiddagDossier BSH: 3270763681Met vriendelijke groeten,Bien à vous,PascaleCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IdkYv5:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform