Terug

Rekeningen van vaste lijn blijven komen na opzeg van meer dan 3 jaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Proximus

01/12/2023

Vier jaar geleden nam ik een abonnement bij PROXIMUS. Omdat hun diensten niet aan de verwachting voldeden heb ik het kort daarna telefonisch opgezegd.Na uitdrukkelijke vraag om alle diensten stop te zetten bleef buiten mijn weten de vaste lijn lijn actief wat ik pas merkte toen een rekening in de bus viel waarna elke dialoog met proximus onmogelijk was totdat de rekening zou betaald zijn, wat ik dan gedaan heb.Voor de tweede maal heb ik toen de vaste lijn opgezegd met de vraag om alle schulden terug te betalen, een beloofde e-mail is er nooit gekomen.Hoop dat de vaste lijn deze keer zou afgesloten worden werd in de kiem gesmoord toen ik op 04/10/2023 een aanmaning van een deurwaarder kreeg om de rekening voor de vaste lijn te vereffenen samen met de deurwaarderskosten. Op deze rekening stond echter geen vermelding van mijn telefoonnummer.Toen ik een tijdje later een terug betaling kreeg van 20,81€ waarop wel een telefoonnr. stond was dat niet het mijne. Weer contact opgenomen met proximus en weer geen dialoog mogelijk tot de rekening betaald was wat ik ter goeder trouw en hopende dat dit bedrag na opheldering zal terugbetaald worden gedaan heb.Krijg ik de rekening van een ander abonnee aangeboden of doet Proximus zelf aan phishing ik weet het niet maar ik eis wel de terugbetaling van alle door mij betaalde sommen die uit deze zaak voortvloeiden samen met de sommen aan de deurwaarder betaald met de verontschuldigingen voor onvriendelijk gedrag van jullie medewerkers zo niet zie ik mij verplicht deze zaak via testaankoop publiek te maken.Contacten met de sociale dienst en vrederechter zijn reeds lopende.Een ontevreden klant.

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. P.

13/12/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Nazicht van onze bestanden wijst uit dat er reeds een dossier werd geopend via GerechtsdeurwaarderskantoorOmerus Gerechtsdeurwaarders BV. U zult via de Gerechtsdeurwaarder gea¯nformeerd worden.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,NaamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-01-12.37.50.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004044933]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004044933]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform