Terug

Rekeningen geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Keytrade Bank

09/01/2024

Beste,Mijn rekeningen werden zonder verwittiging geblokkeerd.Er werd mij een ellenlange lijst aan documenten gevraagd ivm een buitenlands fonds dat heb ik afgesloten en laten uitbetalen heb.Ik heb hen laten weten dat ik niet alle documenten, waarvan vele irrelevant zijn, ging doorsturen.Wel heb ik haarfijn uitgelegd van waar de gelden komen en dat er geen frauduleuze handelingen aan de basis liggen.De overheidsdienst/belastingdienst heeft alle nodige documenten/info altijd tot hun beschikking gehad.Ze hebben kennis genomen van mijn bericht en ze meldden dat dit aanleiding zou kunnen geven tot het beëindigen van de bankrelatie.Ruim 1 maand na dit bericht blokkeren ze alle rekeningen zonder enige berichtgeving.Contact opnemen met hen is gelukt maar een ticketsysteem zorgt ervoor dat alles lang blijft liggen.Blijkbaar zijn hun klanten toch niet zo belangrijk als wat ze beweren.Hopelijk komt er langs deze weg een oplossing.JVD

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: J. V.

24/01/2024

Geachte,De rekeningen werden met succes gedéblokkeerd en de klant werd op de hoogte gebracht.Met vriendelijke groetenDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform