Beste, twee weken terug werden al mijn rekeningen op Keytrade Bank geblokkeerd. Ik moest mijn persoonlijke gegevens updaten en had dat niet gedaan omdat ik mails over persoonlijke gegevens/bankrekeningen negeer omwille van het risico op phishing. Eenmaal ik zag dat mijn rekeningen geblokkeerd waren, heb ik onmiddellijk mijn gegevens geupdated. Enkele dagen later zag ik dat mijn updates waren gevalideerd maar mijn rekeningen waren nog steeds geblokkeerd. Inmiddels heb ik al meerdere keren gebeld naar jullie klantendienst. Daar krijg ik steeds hetzelfde te horen 'we geven het door aan de administratie'. En dan wordt er niks mee gedaan. Wanneer ik vraag om doorverwezen te worden naar iemand die me wél kan helpen, wordt deze vraag genegeerd. Intussen kan ik mijn rekeningen niet betalen en moet ik geld lenen van anderen om wekelijkse kosten te betalen. Ik moet zo snel mogelijk terug aan mijn rekeningen kunnen. Kan er deze keer echt actie ondernomen worden?GroetEmma Mogensen