Terug

Rekeningen geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Keytrade Bank

28/10/2022

Beste, twee weken terug werden al mijn rekeningen op Keytrade Bank geblokkeerd. Ik moest mijn persoonlijke gegevens updaten en had dat niet gedaan omdat ik mails over persoonlijke gegevens/bankrekeningen negeer omwille van het risico op phishing. Eenmaal ik zag dat mijn rekeningen geblokkeerd waren, heb ik onmiddellijk mijn gegevens geupdated. Enkele dagen later zag ik dat mijn updates waren gevalideerd maar mijn rekeningen waren nog steeds geblokkeerd. Inmiddels heb ik al meerdere keren gebeld naar jullie klantendienst. Daar krijg ik steeds hetzelfde te horen 'we geven het door aan de administratie'. En dan wordt er niks mee gedaan. Wanneer ik vraag om doorverwezen te worden naar iemand die me wél kan helpen, wordt deze vraag genegeerd. Intussen kan ik mijn rekeningen niet betalen en moet ik geld lenen van anderen om wekelijkse kosten te betalen. Ik moet zo snel mogelijk terug aan mijn rekeningen kunnen. Kan er deze keer echt actie ondernomen worden?GroetEmma Mogensen

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: E. M.

28/10/2022

Beste,Wij hebben kennis genomen van deze klacht.Wij hebben de klant gecontacteerd.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform