Geachte,Sinds 2011 zijn mijn broer en ik bewindvoerder voor mijn zus. De rechtbank van Middelburg sprak de beschikking uit, vermits mijn zus in Nederland woont. De oorspronkelijke rekeningen waren toen bij Recordbank. In 2018 is Record overgenomen door ING en werden de nodige formaliteiten voor de bewindvoering in orde gebracht. Half juli dit jaar kom ik er toevallig achter dat ik geen overschrijvingen meer kan doen van de invest account en de spaarrekening van mijn zus. Ik heb uren geprobeerd om de klantendienst van ING te telefoneren om te horen wat het probleem is. Na vele pogingen heb uiteindelijk een medewerker aan de lijn, die me zei dat hij niet snapt wat er aan de hand is en zegt me te zullen door te verbinden met een collega die me mogelijk wel kan helpen. Ik heb nooit een doorverbinding gehad. De dag nadien heb ik opnieuw een medewerker aan de lijn die me vraagt de computer op te starten om Homebanking te gebruiken ipv de mobiele applicatie. Hij zou me 30min. later opbellen om mee te volgen en me zonodig te helpen. Ik heb de man niet meer gehoord. Ik ben dan naar het kantoor Bornem geweest. Ook daar konden ze geen overschrijvingen doen van bovenvermelde rekeningen. De kantoorbediende heeft telefonisch contact gehad met hoofdkantoor. Er werd me gemeld dat er problemen waren met de bewindvoeringsdocumenten en of ik die opnieuw kon bezorgen. Ik heb het gevraagde de dag nadien bezorgd in t kantoor waar een medewerker ze heeft doorgestuurd naar veronderstel ik het hoofdkantoor. Ik vond het sowieso vreemd dat er plots problemen waren met de de documenten van bewindvoering na meer dan 3 jaar. 2 weken later had ik nog niks gehoord en waren de rekeningen nog steeds geblokkeerd. Ik heb dan een gesprek gevraagd en gekregen met de kantoorverantwoordelijke. Hij deelde mijn mening dat het wellicht niet aan de documenten ligt maar dat het eerder een systeemfout is. Ik heb online via de klantendienst een klacht ingevoerd ongeveer 3 weken geleden. Ook in de mobiele applicatie heb ik een klacht geformuleerd. De Kantoorhouder zou via mail een oplossing vragen. Tot heden, een maand nadat ik opmerkte dat de rekeningen zijn geblokkeerd, is er geen oplossing of uitleg.