Beste,Ik kreeg de melding dat ik niet langer voldeed aan de klanten acceptatie van keytrade bank.De reden weet ik niet.Na telefonisch contact met de klanten dienst werd mij vermeld dat ik een proffesionele rekening moest openen.Ik volgende procedure en ik kreeg een email dat ze mij verwelkomen als nieuw klant. 2x toe.Na enkele weken kreeg ik een mail om staatsbonnen te kopen.Ik kocht 15000 euro aan staatsbonnen.Ik kreeg plots een mail dat ze mij op 26/05 gewaarschuwd hadden dat ik andere rekening moest openen of ze zouden me blokkeren.Ik heb de nieuwe proffesionele rekenening geopened en alle rekening nummers naar hun doorgestuurd.Plots werden mijn staatsbonnen en proffesionele rekening ook geblokkeerd.Ik vraag hun wat er aan de hand is maar ze wensen niet te antwoorden. Ik zou graag weten op basis van wat ze mij eerst vragen staatbonnen via hun dienst aan te kopen en mij zonder uitleg mij geen toegang meer geven tot mijn staatsbonnen. Alsook sturen ze me enkele weken geleden een nieuwe kaart toe en nieuwe proffesionele rekening.Ik dacht toen dat ik de correct procedure gevolgd had.Maar ze hebben me eigenlijk aan het lijntje gehouden.Ik zou graag het ganse bedrag van mijn staatsbonnen en de interesten overgeschreven hebben en een schade vergoeding van 400 euro voor al het werk dat ik er in gestoken heb