Terug

Rekening openen dochter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Keytrade Bank

09/01/2024

Beste,Sinds vorig jaar juni ben ik jullie al aan het vragen om een rekening te openen voor mijn dochter. Ik heb jullie al zeker 6 keer gebeld en info per email gestuurd. Steeds met het antwoord dat iemand mij gaat terugbellen en dat het in orde komt. Tot op heden nu al meer dan 7 maanden niet gebeurd! Telkens dat er nog 1 stap moet gebeuren en dat de rekening al is geactiveerd.Graag nu een oplossing! Anders verwijder de rekening maar. Dit is echt een schande om mensen zo aan de lijn te houden ! Meer dan een half jaar!!! MVG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform