Terug

Rekening geblokkeerd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Belfius Banque/bank

30/10/2025

Beste Ik heb onlangs mijn iPhone 14 Plus verkocht via een tweedehands site. Hier kwam reactie op en na even te onderhandelen met deze persoon zijn we het eens geworden op een bedrag van 400€ en ik moest deze gsm dan opsturen. Na enkele dagen had ik het geld op mijn rekening op een vrijdag. Aangezien ik pas na het weekend thuis ging zijn kon ik de gsm pas dan versturen, in het weekend merk ik plots dat ik geen betalingen meer kan doen met mijn bank rekening, nadat ik zelf contact opnam met de bank weten ze mij te vertellen dat mijn rekening geblokkeerd is, mijn Mastercard geannuleerd is. En dat ze een verklaring vragen voor de 400€ die ik op mijn rekening heb gekregen. Ondertussen heb ik al de bewijzen hier voor naar Belfius gestuurd. Maar mijn rekening is nog steeds geblokkeerd, ik moet wel kunnen gaan tanken om te kunnen werken, ik moet rekeningen betalen etc. Maar dat gaat helemaal niet. Als ik contact met Belfius opneem weet niemand mij meer uitleg te geven en melden ze dat fcc enkel via mail kan bereiken. Als we telefonisch contact opnemen wordt er gewoon afgelegd.

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: M. D.

31/10/2025

Beste Graag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken. We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant. Met vriendelijke groeten Klachtenbeheer

M. D.

Naar: Belfius Banque/bank

31/10/2025

Beste Jullie zeggen dat jullie jullie antwoord rechtstreeks naar de klant sturen. Maar ik heb nog niets ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform