Terug

Rekening die provider vergeet aan te rekenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Proximus

08/12/2023

Beste,Ik kreeg gisteren een telefoontje van mijn provider Proximus,met het nieuws dat ik mij aan een tamelijk hoge factuur mag verwachten.Reden hiervoor,de provider vergat mijn vaste diensten,nl decoder en internet te factureren,voor de periode van november 2022 tot op heden,en factureerde enkel mijn gsm abonnement,en wil de vergeten kosten voor die periode nu aanrekenen.Mijn vraag is,moet ik deze voldoen.Alvast bedankt voor jullie reactie.Mvg Pedro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform