Terug

Rekening betaald, nieuwe ontvangen. Klacht 2.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: Iddink

13/09/2023

Beste, ik bestelde en betaalde op 7 juli school boeken voor mijn dochter. Na tientallen keren bellen, niet binnen geraken Na vaak 20 min wachten, geen antwoord krijgen op mails en whatapp, dan toch eindelijk 3 keer binnen geraakt. Excuus niet op tijd leveren steken op de firma die de boeken nog niet maakte. Schandalig. Vandaag eindelijk alles gekregen, Na 3 keer verzenden in delen. Maar ik kreeg ineens ook rekening van 44,20 euro. Hoe lomp kunnen ze zijn. Alles was betaald. Volgens de site moet ik nog 4 boeken krijgen, die wat ik reeds verzending 1 op 4 september kreeg. Dat ze dit oplossen. Ik moet niets meer betalen. En zeker geen verzendkosten wat hun fout is. School wenst met hun ook niet meer samen te werken. Tientallen tot 100 leerlingen hebben niet alle boeken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform