Terug

rekening bestaat niet meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: ING - Bank and kantoren

15/12/2024

beste , Op 20-11-2024 heeft de cm nog 2 bedragen betaald 1050 euro en 600 euro op een rekening die niet meer bestaat omdat ik moest veranderen van bank , dat bedrag is nog steeds niet terug gestort aan CM. Heb er reeds een paar keer voor gebeld maar dan sturen ze jou van het kastje naar de muur . Dat ik de CM heb laten weten dat ik een andere bank had moet elkaar gekruist zijn met de betaling . Wat kan ik daar aan doen ? mijn nieuw bank nummer : BE25 0019 8554 0082

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: F. M.

16/12/2024

Beste meneer Mampaey, Er zijn 3 overschrijvingen binnengekomen (4 EUR, 600 EUR en 1050 EUR) maar deze werden teruggestuurd naar de opdrachtgever met verwijzing naar gesloten rekening. U zal zich moeten richten tot de opdrachtgever om de gelden over te maken naar de correcte rekening. Met vriendelijke groeten, Customer Care Client Services T +32 2 547 61 01 Mailbox FR : plaintes@ing.be Mailbox NL : klachten@ing.be ING Belgium Sint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform