Beste,Op vrijdag 23 april 2021 ontving ik van jullie een mail dat mijn zichtrekening kosteloos ging afgesloten worden gezien jullie op 1 juli gingen starten met betalende rekeningen.Op dat moment had ik nog een positief saldo op mijn spaarrekening. Ik heb toen met jullie klantendienst contact gehad hierover: Gezien dit enkel naar mijn zichtrekening kan overgeschreven worden, moest ik het geld gewoon overschrijven en weghalen en daarna zou alles worden afgesloten. Op 29 april heb ik dus dit saldo op mijn zichtrekening overgeschreven en onmiddellijk naar een andere bank overgezet. Saldo op spaar- en zichtrekening waren dus op 29 april 2021 0 euro. Op 30 april 2021 bevestig ik nog per mail dat mijn rekening mag afgesloten worden. (Sinds die datum zijn beide rekeningen ongebruikt)Groot was mijn verbazing dat ik ineens een aangetekend schrijven ontvangen heb waarbij ik nu ineens 25,14 euro + 16 euro kosten moet betalen?!Ik heb inmiddels meermaals geprobeerd contact met jullie te nemen door te bellen met de klantendienst (telkens meer dan 30 min gewacht, zonder resultaat), door een online afspraak te maken (maar die module blijft vasthangen), via de chat (maar daar behandelen ze geen bankzaken), uiteindelijk dan naar 2 kantoren gereden (bij het ene begrijpen ze geen Nederlands, bij het andere luisterenden ze niet en vertelden ze dat ik dan maar een klacht moest indienen) van een topservice gesproken!Ik zou dus graag hebben dat er eindelijk gevolg wordt gegeven aan mijn vraag om mijn rekening kosteloos af te sluiten.