Terug

Rekenen retourkosten aan door foute informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. R.

Naar: Bandenexpert

18/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een band besteld omdat ik die snel nodig had, de levering stond op hun website toen op die specifieke band op 2-3 dagen. Toen ik enkele dagen te horen kreeg dat die 7 dagen onderweg zou zijn heb ik direct een annulatie aangevraagd, dit vóór de levering is uitgevoerd. Hier is geen gehoor aan gegeven... Er staat valse informatie op hun website en zorgt ervoor dat ik de bestelling asap heb geannuleerd. NIET door een verkeerde bestelling door mij...wat zij beweren. Ik voeg in bijlage de voorwaarden toe... Heel veel valse informatie en verwarring ivm retourneren. Volledige kosten dragen ze als ik het pakket zelf op het postkantoor doe, wat ik gedaan heb... ik zou eigenlijk al buiten de extra kosten die ze niet willen terugbetalen mijn onkosten van de rit naar het postkantoor moeten eisen... Dus als ze de bestelling gewoon laten doorgaan terwijl ik ze geannuleerd heb en niet vermelden dat ik retourkosten moet betalen dan moet ik ze niet betalen! Graag de retourkosten zo snel mogelijk op mijn rekening of ik onderneem verdere stappen. Met vriendelijke groet, Eli Rutten Bijlagen: • Bevestiging bestelling • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform