Terug

Rekenen extra geld aan voor diensten die nooit zijn plaatsgevonden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Proximus

09/10/2023

Beste, Wij gingen in juli een contract aan bij Proximus in augustus ging alles geïnstalleerd nooit iemand gezien.. daar begon de miserie al na veel telefoon kregen we veel beloftes van extra 4G maar wel een 30eu extra op onze laatste factuur als ik dan mijn bewijs van betaling doorstuur is deze ongeldig omdat het een debat-kaart is wat een gewone bankkaart is.. ik wil dit graag op gehelderd zien wat ons schorsen maar geen enkele hulp of belofte die ons maakte nakomen dat kunnen jullie niet..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform