Beste, ik ben vorig jaar een studentenabonnement bij Telenet aangegaan. Eigenlijk verliep alles goed, tot het nieuwe studentenjaar begon. Vanaf september rekenen ze zonder communicatie het gewone tarief aan in plaats van het studententarief. Dat maakt dat mijn rekening 10 euro duurder is. Ik heb Telenet toen gecontacteerd en ze hebben toen een correctie aangebracht op mijn rekening. Het probleem was dan van de baan, dat dacht ik toch. Ik stort automatisch 20 , 89 euro per maand naar Telenet omdat dat het studententarief is. Nu kreeg ik in november een herinneringsmail dat ik nog 13 euro moest storten en daarbovenop een boete kreeg vanwege de herinnering. Ze hebben mijn studentenabonnement dus toch niet aangepast. Ik bel dan om dit recht te zetten en dan krijg ik te horen, dat het niet lukt omdat het systeem waarin de klantengegevens worden aangepast geblokkeerd is. Ik bel een week later terug, omdat ik intussen ook een foutieve aanrekening krijg voor december, en nu geven ze mij weer het antwoord dat het systeem geblokkeerd is. Intussen blijven de herinneringskosten zich oplopen, die ik eigenlijk niet hoef te betalen. Ze zeggen telkens dat ze het gaan rechtzetten, maar het gebeurt niet. Mvg, Roxane Dupont