Terug

Rekenen buiten bundel steeds wat extra aan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Orange

26/02/2024

BesteMaandelijks ondervonden we dat er buiten bundel zogezegd wat extra werd verbruikt. Ik dacht steeds, ok zeker, dat kan...Maar de laatste keer heb ik een screenshot genomen daags na de periode van tel en er was geen buiten bundel. Enkele dagen nadien kreeg ik melding van de factuur, en opnieuw 2.85 euro buiten bundel werd aangerekend. Ik stuurde een mail, men belde terug maar ik kon niet opnemen. Ik kreeg een dossiernummer met de melding dat ik dit moest vermelden en dat er voor een oplossing ging gezorgd worden. Ik belde terug en niets was minder waar. Men luisterde zelfs niet, men kon de screenshot zogezegd niet zien en ik werd steeds onderbroken door de medewerker. Hij zei dat ze dan alle computers moesten weggooien, dat het klopt. Ik wou nogmaals zeggen dat ik toch bewijs heb dat het niet klopt maar werd opnieuw onderbroken. Geen oplossing dus en een agressieve aanpak.

Berichten (7)

M. D.

Naar: Orange

27/02/2024

Ps Ik heb herhaaldelijke gemiste oproepen, na uitdrukkelijke vraag dit niet te doen, heb gevraagd enkel per mail te reageren want luisteren gebeurt niet.

M. D.

Naar: Orange

27/02/2024

Aanvulling klacht ook tav testaankoop: de buiten bundel betrof vroeger MMS'en die zogezegd werden verstuurd op tel.van dochter, dit heb ik nog niet kunnen bewijzen met screenshots dat ze dit niet doet. Ze gaven telefonisch wel eens data en uren op en we hebben berichten op die momenten NIET kunnen terug vinden. Maar ik heb het met rust gelaten want ging soms over maandelijks zo'n 48 cent...maar ja, alles loopt op, nietwaar.Dus nu ga ik NIET akkoord met zo'n praktijken. We hebben nu wel eens bewijs van de fout en moet nu wel eens recht gezet worden. Eigenlijk zouden we meer moeten terugbetaald krijgen!

M. D.

Naar: Orange

27/02/2024

Kijk hoe men reageert na uitdrukkelijk te vragen enkel per mail te reageren. Ik word continu opgebeld.

M. D.

Naar: Orange

02/03/2024

Mijn weigering van de verkeerde domiciliëring werd gewoon genegeerd. Men heeft het onwettig bedrag toch afgenomen. Dit zijn echt oneerlijke praktijken. Ik heb bewijs van de fout. Ik heb meerdere keren gezegd niet akkoord te gaan. Wat een fraude zeg!!!

Orange

Naar: M. D.

02/03/2024

Hello,I'm out of office till 04/03/2024.For urgent matters, you can contact my colleagues of the Mediation team.Kind regards,Anja

M. D.

Naar: Orange

08/03/2024

BesteWe wachten allen nog steeds op een antwoord van orange. Ik word wel gestalkt op mijn gsm, ondanks meerdere keren gevraagd te hebben hier te antwoorden. Dit bewijst de agressieve aanpak van orange en de oneerlijke praktijken. Zijn nog steeds niet tegemoet gekomen in de fout. Graag tussenkomst testaankoop aub. Mag gepubliceerd worden.

M. D.

Naar: Orange

01/07/2024
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform