Beste, ik was samen met mijn vriend prijzen aan het vergelijken op verschillende websites van vliegreizen. Ook wou ik weten wat de totale kost zou zijn met transfer + bagage bij omdat dit bij sunweb er niet standaard wordt bijgerekend. Hiervoor moest ik eerste al onze gegevens ingeven. Plots verscheen er op mijn scherm een betalingsverzoek terwijl ik deze reis helemaal nog niet wou boeken. Ik heb toen de website gewoon afgesloten. De dag erna zag mijn vriend plots een bevestigingmail in zijn mailbox dat de reis was geboekt. Ik was letterlijk in shock. Ik heb toen onmiddellijk gekeken om de reis te annuleren. Ik kon kiezen tussen 2 opties ik belde nog met mijn mama wat ik kon doen ze zei dat ik misschien nog een omruilverzekering kon bijboeken dan kan je eventueel een latere datum gaan of naar een ander hotel gaan. Ik kijk terug op de website van sunweb en er verschijnt een pop-up er is een fout. Opgetreden ik vernieuw de website en ik zie dat de reis effectief geannuleerd is terwijl ik ook nog niks bevestigd had en dat we nog met een restant bedrag van 1158,24€ zitten dat we onmiddellijk zouden moeten betalen. Wat een oplichterij is dit?! Jullie website geeft foutmeldingen en er gebeuren boekingen zonder bevestiging van de klant. Ik zie dat er al verschillende gelijkaardige klachten zijn ingediend over de website van Sunweb. Ik zag ook dat jullie op een klacht bij een dame hebben gereageerd dat jullie de kosten zullen kwijtschelden. Ik hoop dat jullie dit ook voor ons kunnen kwijtschelden want dit gaat niet over een klein bedrag.Ik en mijn familie durven zelfs niet meer op sunweb kijken voor reizen met de schrik dat dit weer zou gebeuren. Hopend op een snel antwoord.Alvast bedankt.Mvg