Terug

reis geboekt waar we geen weet van hebben

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Sunweb

27/02/2022

dit is de klacht wat wij naar sunweb gestuurd hebben dit is de annulerings factuur 4537953 wij dachten zelfs eerst dat het fraude was! wij hebben geen vakantie geboekt met jullie we hebben gewoon gekeken en vergelijkt met tui en corendon voor prijzen. toen hebben we besloten om met corendon te boeken hebben toen ook onmiddelijk een aanbetaling gedaan > en dat was het dus .tot we een paar weken later telkrijgen van sunweb dat we vakantie geboekt hebben we hebben toen onmiddelijk gezegt dat we niets geboekt hebben met sunweb mrv aan tel vroeg moet ik het dan annuleren ? toen heeft mijn man gezegt wij hebben geen boeking gedaan we hebben gewoon gekeken en vergeleken toen zij mvr ik zal het annuleren dus wij dachten nu is het in orde maar nee hoor nu krijgen we nog een rekening voor te annuleren maar wij hebben niets bij jullie geboekt . heb toen weer opnieuw met sunweb gebeld .dat gesprek heeft me zeer kwaad gemaakt .die wilde gewoon niet van weten wat ik te zeggen had .we weten echt niet hoe dit is kunnen gebeuren want we hebben geboekt met corendon op deze datum wij vinden dit zeer vervelend en gaan niet meer durven kijken en vergelijken op sunweb We hebben echt niet geboekt met jullie wij weten niet hoe dit is kunnen gebeuren hoop dat dit zo in orde is groeten richard en carine

Berichten (1)

Sunweb

Naar: C. H.

10/03/2022

Beste mevrouw Hauben,Graag wil ik u hierbij bevestigen dat wij de annuleringskosten kwijtschelden. Wel moet ik u erop wijzen dat het haast niet mogelijk is om per ongeluk online een boeking te maken. Bij het bevestigen van een online boeking komt er een duidelijke waarschuwing in beeld dat u de boeking definitief gaat bevestigen en er annulering voorwaarden van toepassing zijn, u dient daarvoor in deze boekingstap akkoord te geven door het aanvinken van de voorwaarden. Ik wil u dan ook verzoeken in de toekomst hier voorzichtiger mee om te gaan. Met vriendelijke groet,VanessaAfdeling Customer SupportPostbus 1439, 3000 BK Rotterdamt+31 (0)10 2802102f+31 (0)10 2802129ecustomersupport@sunweb.nliwww.sunweb.nl To find out how we contact you and keep your information safe, please visit theLEWIS Center


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform