* Wij bezorgden ATAR vooraf duidelijke foto's van te reinigen zetels en tapijt. ATAR maakte geen enkel voorbehoud en aanvaardde de opdracht. * ATAR heeft na de reiniging niets gemeld van problemen en bracht zetels en tapijt gewoon terug.* Na levering van de gereinigde zetels en betaling van 577€ (betaling moest voldaan worden bij levering), bleek dat het resultaat totaal ondermaats was : blijvende vlekken, zwarte randen, groezelig in het algemeen. Uit niets leek dat er welke reiniging dan ook uitgevoerd werd.* We hebben klacht gemeld, ATAR stuurde een chauffeur om nog eens ter plaatse te komen kijken. (blijkbaar niet belangrijk genoeg voor directie om klachten op te volgen). Chauffeur zei dat hij onze reactie wel begreep en een compensatie met directie zou bespreken.* Directie nam stelling dat ze hier niets konden aan doen en dat het verkleuring betreft. * De echte verkleuring in bvb. het deel van het tapijt dat altijd bedekt geweest is en de kleurverschillen in de zetel tussen bvb. rug en kussens (door meer of minder blootstelling aan direct zonlicht) aanvaarden wij zonder probleem, maar alle vlekken, zwarte randen en algemene groezeligheid kunnen niet afgedaan worden als verkleuringen.We hebben nog meermaals aangedrongen op een oplossing per email, ook nog enkele foto's van het resultaat doorgestuurd - zie mails en foto's in bijlagen bij deze klacht gevoegd.* Directie blijft echter bij standpunt dat ook alle vlekken, zwarte randen en algemene groezeligheid gewoon verkleuringen zijn waar een reiniging niets kan aan verhelpen. ATAR ontkent elke fout en neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Wij blijven achter met een zetel & tapijt die even vuil zijn als voorheen, en weten dus niet waarvoor we bijna 600€ betaald hebben.