We kregen een regularisatie van ons wecare-contract 212019WE0001die we afsloten op 28/5/2014 à rato van 15000 km per jaar. In mei 2016 zaten we 300 km boven het aantal en betaalden we maandelijks 8 euro meer. In mei 2017 hadden we evenwel 60000 km op de teller. We hoorden van D'ieteren niets. Betaalden zelf ons winteronderhoud omdat dat niet inbegrepen was in het contract. Begin januari vragen we of de update van het navigatiesysteem in het contract inbegrepen is. Wat natuurlijk niet het geval is. En gisteren kregen we een brief met aanmaning tot regularisatie over de 60 maanden (we hebben de auto slechts 45 maanden) van 777,85 euro. Waarom gebeurde de regularisatie niet meteen na onderhoud van de wagen in 2017 ? En waarom moeten wij voor de aanpassing prijs 2018 betalen over de 60 of 45 maand. De eerste 24 maand was er geen enkel probleem.De calltaker noemde het effectief een boete. We hebben in januari een mail gestuurd ivm de update dvd en nu heb ik een mail gestuurd om stopzetting van het contract aan te vragen. We hebben en nieuwe auto gekocht en de Volkswagen is overgelaten.