Geachte heerWij hebben uw klacht van dinsdag 27 december 2016 over de regularisatie van een foutieve terugbetaling met aandacht onderzocht.Wij begrijpen uw ongenoegen en hebben vastgesteld dat een medewerker in haar brief inderdaad per ongeluk aangeduid had dat het ging over een nazicht op uw vraag waardoor het lijkt dat u dit zelf aangevraagd heeft.Zij had hier moeten aanduiden dat het ging om een nazicht ten gevolge van een interne controle. Alvast onze excuses hiervoor.Wij kunnen jammer genoeg niet ingaan op uw vraag om deze terugbetaling kwijt te schelden omdat we genoodzaakt zijn om de reglementering toe te passen en om onze vergissing recht te zetten. Aangezien de prestatie 301593 (jaarlijks mondonderzoek tandarts) slechts 1 keer per kalenderjaar terugbetaalbaar is, zijn we dan ook verplicht om dit terug te vorderen.Wij verontschuldigen ons voor de fout die gemaakt werd en danken u voor het signaal.'Ga je niet akkoord met de manier waarop je klacht door het ziekenfonds is behandeld, dan kan je je tot de CM-ombudsdienst richten:schriftelijk op het adres LCM, CM-Ombud, Haachtsesteenweg 579, 1031 Brusselvia mail naarcm.ombud@cm.be'Met vriendelijke groetenNele Ver Elst I CM Sint-MichielsbondSupervisor Gezondheidszorg02 240 86 38www.cm.be I facebook I twitter I linkedin