Terug

registratie zonnepanelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. N.

Naar: FLUVIUS

20/07/2021

Beste,Sinds juni 2020 hebben we zonnepanelen en we hebben sindsdien een aanvraag gedaan bij Fluvius om ze te registreren. Tot op heden zijn ze nog steeds niet geregistreerd. Fluvius vertelde op 5 mei 2021 dat er een achterstand is bij de verwerking wegens de grote hoeveelheid aanvragen.Kan dit zo snel mogelijk in orde worden gemaakt zodat we een retroactieve investeringspremie kunnen aanvragen bij de Vlaamse overheid.Alvast bedankt,Mvg,Maarten Nys

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: M. N.

19/08/2021

Dag meneer Nys,Ik heb uw klacht goed ontvangen. Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Uw zonnepanelen werden gekeurd op 03/05/21, u heeft deze geregistreerd op de Fluvius website op 05/05/21 en deze melding werd door onze interne dienst verwerkt op 25/05/21. U heeft toen uw G-nummer doorgestuurd gekregen. Voor de retroactieve premie komt u niet in aanmerking, maar wel voor een andere premie, alle info hieromtrent kan u via deze link terugvinden:s:www.fluvius.be/nl/themaremiesremies-voor-huishoudelijke-klantenremie-zonnepanelenHopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groetenLobke BralDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7807Lobke.Bral@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform