Geachte,
In juni 2025 werd mijn analoge gasmeter bij mij thuis vervangen door een digitale. Tot op heden is deze digitale meter echter nog steeds niet geregistreerd bij Fluvius.
Op 10 oktober nam ik hierover voor het eerst contact op met uw klantendienst. Daar vernam ik dat de installateur de benodigde gegevens nog niet had doorgestuurd naar Fluvius, maar ik kreeg de garantie dat dit snel in orde zou komen.
Omdat er geen vooruitgang zichtbaar was, heb ik op 15 november opnieuw contact opgenomen met uw klantendienst. Opnieuw werd mij verzekerd dat de gegevens zo snel mogelijk zouden worden opgevraagd. Toen ik vroeg of ik een bewijs van dit contact kon ontvangen — omdat ik mij zorgen maak over de gevolgen, zoals het feit dat mijn meter niet correct werd afgesloten en ik mijn verbruik niet kan doorgeven aan mijn leverancier — werd hier geïrriteerd op gereageerd en werd mij gemeld dat ik geen bewijs zou ontvangen.
Gezien de situatie al meerdere maanden aansleept en ik hierdoor in onzekerheid verkeer over mijn verbruik en facturatie, verzoek ik u vriendelijk maar dringend om:
De registratie van mijn digitale gasmeter zo spoedig mogelijk in orde te brengen.
Een bevestiging te bezorgen van de huidige status en de stappen die nog ondernomen moeten worden.