Beste,
Ik heb al 3x contact opgenomen met jullie klantendienst omdat ik steeds een foutmelding krijg (1000000).
Telkens krijg ik wel een antwoord terug maar zonder oplossing.
Bij de laatste communicatie worden er mogelijke oplossingen gegeven, de bon werd nooit eerder geactiveerd met een ander e-mailadres of account, want dit heb ik niet, er werd ook als optie een betaalbewijs of rekeningafreksel gevraagd van de aankoop van de bon. Helaas is de persoon van wie wij deze bon hebben gekregen overleden en is het onmogelijk een rekeningafreksel te bezorgen of überhaupt te verkrijgen.
Deze bon is nog geldig tot 11/2026 maar ik krijg hem niet geactiveerd! Dus geen enkele van de mogelijke oplossingen geeft mij effectief een oplossing. Telkens ik antwoord op een van jullie mails word er ook niet meer geantwoord maar krijg je enkele dagen later wel een tevredenheidsenquete toegestuurd.
Wel, ik ben niet tervreden!!!! Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik wens een oplossing voor mijn cadeaubon, of jullie zorgen dat deze geactiveerd word, of ik krijg een nieuwe ter waarde van 50€ die ik wel kan activeren.