Terug

Regelrechte fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Celside Insurance

18/06/2019

Dit is mijn tweede klacht naar dit belachelijke excuus van een bedrijf.Ik heb een huawei P30 pro gekocht bij vandenborre, met een verzekering bij SFAM. Hierbij was een cashback van 30 euro voorzien.Na niet te kunnen inloggen telefoon gehad van bedrijf dat ze handmatig de cashback hadden aangemaakt. Een maand later nog steeds geen geld ontvangen, dus weer even getelefoneerd. Kreeg ik een zekere nicholas aan de lijn die mij garandeerde dat ik mijn geld zeker de volgende dinsdag zou hebben.Vandaag zijn we dinsdag en het geld is nog steeds niet gestort. Ookal mocht ik er van deze nicholas zeker van zijn dat ik mijn geld uiterst vandaag zou krijgen. Niet dus.Ik weet niet of vandenborre hier weet van heeft, zo niet mogen ze echt wel eens wat enquête's gaan aanmaken want als ik het zo zie staat deze website vol met klachten naar SFAM. Dit bedrijf doet gewoon regelrecht aan fraude, loze beloftes en excuses verzinnen bij alles dat ze doen en gezegd hebben. Ik hoop dat testaankoop eindelijk eens inziet dat dit geen normale praktijken meer zijn voor een verzekeringsmaatschappij en eens goed ingrijpt.Ik wil een terugbetaling van het maandbedrag dat ik betaald heb (19.99 euro) en de cashback waar ik nog steeds 100% recht op heb (30 euro).Zo niet heb ik geen andere keuze dan een stapje verder te gaan en juridische stappen moeten ondernemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform