Terug

regelmatige onderbrekingen TV

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: Proximus

13/12/2021

Regelmatig worden we geconfronteerd met onderbrekingen van het TV-signaal. We krijgen de melding: Genius verbinding, uw decoder is niet verbonden. Een tijd geleden werd ons door Proximus aangeraden om een Wi-Fi Bridge aan te kopen bij PROXIMUS om dergelijke problemen te vermijden, wat we ook meteen gedaan hebben. Ondanks de installatie ervan blijven we problemen hebben. Daarenboven is de helpdesk in het weekend telefonisch niet bereikbaar (meer dan 35 min wachttijd, daarna hebben we het opgegeven). Ook via chat wordt geen oplossing geboden. Gisterenavond heb ik meer dan 1 uur in een chat gehangen, zonder resultaat. Vorig weekend, geen TV op zaterdag en zondag-avond. Gisterenavond (zondag) geen TV, enkel ergernis. En dan heb ik het nog niet gehad over de internet-onderbrekeningen die we de afgelopen weken gehad hebben. Niet evident om dan van thuis uit te werken...

Berichten (1)

Proximus

Naar: L. J.

16/12/2021

Beste,Bij deze bevestig ik dat de klant de nodige info/oplossing heeft gekregen tijdens het telefonisch contact op 16/12/2021.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-12-13-14.01.15.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192983181821]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192983181821]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform