Terug

Regelmatig defect aan laptop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. P.

Naar: Cool blue

25/03/2020

Beste- Ik heb op 8 september 2018 een HP laptop aangekocht bij Coolblue. - Na een maand vertoonde mijn computer een defect en heb rechtstreeks contact opgenomen met HP. Mijn SSD schijf bleek kapot en HP heeft mijn laptop gerepareerd. - In januari 2020 maakt mijn laptop zeer veel lawaai. Ik neem contact op met Coolblue, zij vervangen mijn moederbord en sturen mijn laptop terug. Na deze reparatie maakt mijn laptop nog steeds veel lawaai en mijn 'groter dan, kleiner dan' toets werkt niet meer. -Twee weken later neem ik opnieuw contact op met Coolblue en ik stuur mijn laptop opnieuw ter reparatie, voor mijn ventilator en mijn 'groter dan kleiner dan' toets, op- Enkele weken later ontvang ik mijn laptop terug, maar de toets is nog steeds defect. - In een mail weet Coolblue mij te zeggen dat de CTRL toets wel degelijk nagekeken is en werkt. Ik heb in mijn klachtomschrijving duidelijk meegeven dat het gaat om de 'groter dan kleiner dan' toets en NIET om de CTRL toets.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: V. P.

01/04/2020

Beste,Het spijt me om te lezen dat het defect nog niet werd verholpen. Ik kon de mail waarin een collega van de klantenservice effectief terugvinden. Ik kan bevestigen dat dit een foute verwoording is van de collega in kwestie. Ik wil me namens deze collega excuseren voor deze miscommunicatie.De hersteldienst was zich wel degelijk bewust dat het niet de CTRL-toests was die een defect vertoonde. Op dit moment willen wij een laatste herstelpoging aanbieden. Is het defect daarna nog steeds niet verholpen zullen wij een alternatieve oplossing aanbieden. Wij zullen mevrouw Petri nieuwe labels toesturen waarmee de laptop aan ons geretourneerd kan worden.Met vriendelijke groet,Thomas van CoolblueBackoffice MedewerkerBel: (+32) (0) 3 808 27 00Boomsesteenweg 560 2610 Antwerpen www.coolblue.be --- original message ---On March 31, 2020, 1:06 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform