Terug

regelingen achteraf betalen kloppen niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Shein

19/01/2022

hallo, ik bestelde 24 november bij shein. Ik koos blijkbaar voor achteraf betalen. Ik retourneerde ook 2 items. Nu kreeg ik een bericht via sms van KLarna om mijn factuur te betalen. Shein werd hierin niet vermeld gewoon een link. Ik klikte na 2 maal toch eens door maar dan moest ik mij inloggen. Ik betrouwde dit niet. Ik ben alles gaan nagaan als ik het wel had betaald. Ook bij Shein klikte ik op mijn account bij onbetaalde rekeningen. Daar stond niks. Dus ging ik ervan uit dat dit was betaald. Ik kreeg nu een brief van Klarna dat ik als nog moet betalen met een kost die erbij komt van 17 euro. Mijn geretourneerde artikelen staan er ook bij op hun factuur. Dit kloopt langs geen kanten. Als ik vroeg waarom ik mijn retourartikelen nog niet terugzag op mijn rekening zeiden ze mij nochtans dat dit was gestort. Wat ook al niet klopt als dit niet betaald is geweest. Ook dan zeiden ze mij niks van nog niet betaald. Ik weiger die kosten te betalen! Ook hun prijzen op de herinnering komen niet overeen met de factuur van de oorspronkelijke bestelling. Ik weiger eigenlijk alles te betalen. Ze zetten mensen in het ZAK! NIks duidelijkheid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform