Terug

Refurbished telefoon blijft vele problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Proximus

12/04/2024

Beste, Ik kocht voor mijn vriendin op 04/03 een refurbished iphone bij jullie via een abbonement. We zijn vandaag 12/04 en deze telefoon vertoond een kappote zijknop en een zeer slechte kwaliteit batterij. Dit is dus alles behalve een refurbished telefoon. Online kan er mij blijkbaar absoluut niet geholpen worden (ookal kocht ik de telefoon online...). Goed in de winkel wordt een reparatie aangemaakt, maar dan wordt er mij gezegd dat er wel reservetelefoons zijn in de winkel maar ik hier geen gebruik van mag maken. Dus: Ik koop een telefoon, deze blijkt defect, en er wordt geen enkele vervanging voorzien waardoor mijn vriendin nu zonder telefoon zit EN ik hier verder wel voor betaal. Voor een dienst die ik door de fout van proximus op dit moment niet kan gebruiken. (zowel telefoon als het telefoonabbonement zelf). Wanneer ik na het voorval in de winkel contact opneem met de chat krijg ik daar een man dat geen nederlands kan en enorm kort is en me na 1 zin al aan de deur zet.Voor dit allemaal begon werd er telefonisch ook al eens gezegd dat ze in de winkel gewoon een nieuwe zouden geven, zonder over te gaan tot reparatie. Dit was dus ook niet het geval.Een tip voor iedereen, koop dus geen refurbished telefoons van proximus.

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. S.

15/04/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-12-18.47.34.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007600241] Ref. [THREAD_ID:1921007600241]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform