Terug

Refundactie robotmaaier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. A.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

01/12/2021

Beste, Wij kochten in april een robotmaaier van Gardena. Op dat moment was er een refundactie. De garage zou gratis verstuurd worden na registratie op www.refundactie.eu/be, wat wij onmiddellijk na aankoop gedaan hebben. Op 28/4 bevestiging gekregen dat de aanvraag ok was en dat de garage binnen de 4 weken zou verstuurd worden. Wij zijn nu 6 maanden na datum en hebben nog steeds niks ontvangen. Ondertussen hebben wij reeds verschillende keren gemaild en gebeld naar Gardena. Steeds zonder resultaat en bovendien zijn de mensen aan de telefoon zeer onvriendelijk en leggen zelfs de telefoon af. Wij voelen ons serieus bedrogen en vragen ons af of ij überhaupt ooit iets zullen ontvangen. Voor ons is het duidelijk, Gardena komt hier niet meer binnen.Mvg,Wouter Andries


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform