Klacht
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Beste, Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen. Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd. Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van België en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.
Berichten (18)
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1801345) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1801345_________________Votre demande (1801345) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[RXRDR3-Z77GV]
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1801345) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1801345_________________Votre demande (1801345) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[RXRDR3-Z77GV]
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Beste, Helaas nog steeds geen antwoord ontvangen. Nogmaals jullie klantendienst proberen bereiken maar nergens geen gehoor...
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1823878) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1823878_________________Votre demande (1823878) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[YWEYN1-ZRXRK]
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1801345) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1801345_________________Votre demande (1801345) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires, nous vous remecions de répondre à cet email ou à cliquer sur le lien suivant:s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1801345----------------------------------------------Joelle Parmentier, 20 sep 2023 15:12 CESTBeste,Deze is niet afgeleverd kunnen worden en zullen vandaag een nalevering aanvragenMet vriendelijke groet,GARDENA Service----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 21:00 CESTThe information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.----------------------------------------------Joelle Parmentier, 20 sep 2023 15:12 CESTBeste,Deze is niet afgeleverd kunnen worden en zullen vandaag een nalevering aanvragenMet vriendelijke groet,GARDENA Service----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 21:00 CESTJe hebt een klacht ontvangen vanANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Refundactie - product niet ontvangenNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08andse=2024-02-23T19%3A00%3A21Zandsr=bandsp=randsig=TEmkVlzS9ZfydroxEG47WSQsUKeUxhSSVC94c1O2JyE%3D)Met vriendelijke groeten,Test Aankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[RXRDR3-Z77GV] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.----------------------------------------------Joelle Parmentier, 20 sep 2023 15:12 CESTBeste,Deze is niet afgeleverd kunnen worden en zullen vandaag een nalevering aanvragenMet vriendelijke groet,GARDENA Service----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 21:00 CESTJe hebt een klacht ontvangen vanANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Refundactie - product niet ontvangenNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08andse=2024-02-23T19%3A00%3A21Zandsr=bandsp=randsig=TEmkVlzS9ZfydroxEG47WSQsUKeUxhSSVC94c1O2JyE%3D)Met vriendelijke groeten,Test Aankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[RXRDR3-Z77GV]
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Beste, Er heeft op 20/09 niemand aangebeld volgens mijn slimme deurbel. Bedankt om mij een track and trace te bezorgen, dan zorg ik ervoor dat er iemand thuis is.
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1839414) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1839414_________________Votre demande (1839414) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[K96VX3-2N39V]
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1839414) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1839414_________________Votre demande (1839414) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires, nous vous remecions de répondre à cet email ou à cliquer sur le lien suivant:s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1839414----------------------------------------------Joelle Parmentier, 26 sep 2023 16:19 CESTBeste,U had zich ingeschreven op de NL site , deze hebben we overgezet naar BE, uw aanvraag is ondertussen behandeld en staat klaar om verstuurd te wordenMet vriendelijke groet,GARDENA Service----------------------------------------------Klachtenbox, 24 sep 2023 10:35 CESTThe information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.----------------------------------------------Joelle Parmentier, 26 sep 2023 16:19 CESTBeste,U had zich ingeschreven op de NL site , deze hebben we overgezet naar BE, uw aanvraag is ondertussen behandeld en staat klaar om verstuurd te wordenMet vriendelijke groet,GARDENA Service----------------------------------------------Klachtenbox, 24 sep 2023 10:35 CESTJe hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 24-09-23 08:35:03Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Beste,Er heeft op 20/09 niemand aangebeld volgens mijn slimme deurbel. Bedankt om mij een track and trace te bezorgen, dan zorg ik ervoor dat er iemand thuis is.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08andse=2024-03-22T08%3A35%3A04Zandsr=bandsp=randsig=fGTu43Mxgd9AdmYne6nZfKEVWm5zf5jdlgz6NiKb1Ak%3D)Met vriendelijke groeten,Test Aankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[K96VX3-2N39V] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.----------------------------------------------Joelle Parmentier, 26 sep 2023 16:19 CESTBeste,U had zich ingeschreven op de NL site , deze hebben we overgezet naar BE, uw aanvraag is ondertussen behandeld en staat klaar om verstuurd te wordenMet vriendelijke groet,GARDENA Service----------------------------------------------Klachtenbox, 24 sep 2023 10:35 CESTJe hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 24-09-23 08:35:03Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Beste,Er heeft op 20/09 niemand aangebeld volgens mijn slimme deurbel. Bedankt om mij een track and trace te bezorgen, dan zorg ik ervoor dat er iemand thuis is.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08andse=2024-03-22T08%3A35%3A04Zandsr=bandsp=randsig=fGTu43Mxgd9AdmYne6nZfKEVWm5zf5jdlgz6NiKb1Ak%3D)Met vriendelijke groeten,Test Aankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[K96VX3-2N39V]
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Ondertussen zijn we oktober en heb ik nog steeds niets ontvangen. Terwijl ik hierboven lees dat deze op 26/10 verstuurd zou moeten zijn. De aankoop gebeurde in juni en we zijn nu al enige tijd verder.
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1856023) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1856023_________________Votre demande (1856023) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[1EKP5J-P3R5P]
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1856023) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1856023_________________Votre demande (1856023) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires, nous vous remecions de répondre à cet email ou à cliquer sur le lien suivant:s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1856023 Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 11 okt 2023 13:15 CEST Beste,Deze zou u volgens de gegevens van DPD moeten ontvangen hebbenMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 9 okt 2023 21:18 CEST The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 11 okt 2023 13:15 CEST Beste,Deze zou u volgens de gegevens van DPD moeten ontvangen hebbenMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 9 okt 2023 21:18 CEST Je hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 09-10-23 19:18:41Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Ondertussen zijn we oktober en heb ik nog steeds niets ontvangen. Terwijl ik hierboven lees dat deze op 26/10 verstuurd zou moeten zijn. De aankoop gebeurde in juni en we zijn nu al enige tijd verder.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08se=2024-04-06T19%3A18%3A41Zsr=bsp=rsig=UE4qTRvrjhUDMKeq7za5UQP%2FVI5LUnSfbCboMJ3hMDU%3D)Met vriendelijke groeten,Testaankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[1EKP5J-P3R5P] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 11 okt 2023 13:15 CEST Beste,Deze zou u volgens de gegevens van DPD moeten ontvangen hebbenMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 9 okt 2023 21:18 CEST Je hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 09-10-23 19:18:41Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Ondertussen zijn we oktober en heb ik nog steeds niets ontvangen. Terwijl ik hierboven lees dat deze op 26/10 verstuurd zou moeten zijn. De aankoop gebeurde in juni en we zijn nu al enige tijd verder.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08se=2024-04-06T19%3A18%3A41Zsr=bsp=rsig=UE4qTRvrjhUDMKeq7za5UQP%2FVI5LUnSfbCboMJ3hMDU%3D)Met vriendelijke groeten,Testaankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[1EKP5J-P3R5P]
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Ik heb nog steeds niets ontvangen.
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1863591) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1863591_________________Votre demande (1863591) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[YKZNKX-NKXMP]
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1863591) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1863591_________________Votre demande (1863591) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires, nous vous remecions de répondre à cet email ou à cliquer sur le lien suivant:s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1863591 Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 24 okt 2023 16:09 CEST Beste,Volgens onze gegevens zou u deze moeten ontvangen hebben van DPDMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 17 okt 2023 18:51 CEST The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 24 okt 2023 16:09 CEST Beste,Volgens onze gegevens zou u deze moeten ontvangen hebben van DPDMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 17 okt 2023 18:51 CEST Je hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 17-10-23 16:50:57Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Ik heb nog steeds niets ontvangen.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08se=2024-04-14T16%3A50%3A57Zsr=bsp=rsig=pRQZ6KKuTMT2feC6%2BCRTrJZJCcJotX9JCQec4hzPwS4%3D)Met vriendelijke groeten,Testaankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[YKZNKX-NKXMP] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 24 okt 2023 16:09 CEST Beste,Volgens onze gegevens zou u deze moeten ontvangen hebben van DPDMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 17 okt 2023 18:51 CEST Je hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 17-10-23 16:50:57Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Ik heb nog steeds niets ontvangen.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08se=2024-04-14T16%3A50%3A57Zsr=bsp=rsig=pRQZ6KKuTMT2feC6%2BCRTrJZJCcJotX9JCQec4hzPwS4%3D)Met vriendelijke groeten,Testaankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[YKZNKX-NKXMP]
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Ik heb niets ontvangen. Ook geen track and trace zodat ik dit zelf kan nazien. We zijn intussen al bijna november en ik heb nog steeds geen batterij voor mijn product.
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1871868) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1871868_________________Votre demande (1871868) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[1EE6G0-YN4YP]
Gardena Shop - Bestellingen
Naar: A. V.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1871868) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1871868_________________Votre demande (1871868) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires, nous vous remecions de répondre à cet email ou à cliquer sur le lien suivant:s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1871868 Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 10 nov 2023 15:16 CET Beste,Deze zou door DPD afgeleverd geweest zijnMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 28 okt 2023 09:36 CEST The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 10 nov 2023 15:16 CET Beste,Deze zou door DPD afgeleverd geweest zijnMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 28 okt 2023 09:36 CEST Je hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 28-10-23 07:36:12Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Ik heb niets ontvangen. Ook geen track and trace zodat ik dit zelf kan nazien. We zijn intussen al bijna november en ik heb nog steeds geen batterij voor mijn product.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08se=2024-04-25T07%3A36%3A12Zsr=bsp=rsig=5MVkE7b6IeaRsCDVABqgjupqvOufldK9L4zYs%2Fnw4s4%3D)Met vriendelijke groeten,Testaankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[1EE6G0-YN4YP] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Joelle Parmentier (Gardena Belgium) 10 nov 2023 15:16 CET Beste,Deze zou door DPD afgeleverd geweest zijnMet vriendelijke groet,GARDENA Service Klachtenbox 28 okt 2023 09:36 CEST Je hebt een antwoord ontvangen van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform (:test-aankoop.be/klagen) . We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website (:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE01863326-53) .- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01863326-53.Heb je vragen over ons platform? (:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven)refToken: 5324f9d9-ccae-4490-a679-37a77621cec8Klacht van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGE:Refundactie - product niet ontvangenDatum: 28-10-23 07:36:12Van ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEtot Gardena Shop - BestellingenBericht: Ik heb niets ontvangen. Ook geen track and trace zodat ik dit zelf kan nazien. We zijn intussen al bijna november en ik heb nog steeds geen batterij voor mijn product.Bijgevoegde documenten:Geen documenten bijgevoegdNaam van de klant ANNEKE VAN DER MEYNSBRUGGEKlantreferentie Offertenummer: 1603211977Beschijving van de klacht Beste,Op 20 juni 2023 bestelde ik op bol.com een kantenmaaier van Gardena waar op dat moment een refund actie liep. Deze actie bevatte dat je een gratis batterij toegestuurd zou krijgen.Ik deed de aanvraag via de website van refundactie zoals het hoort en op maandag 17 juli kreeg ik een bericht dat de aanvraag was goedgekeurd.Ik heb al verschillende mails gestuurd naar Gardena. Zowel via het contactformulier, als rechtstreeks naar het infoadres van Belgie en Nederlands. Nooit heb ik reactie gekregen. Telefonisch kon ik wel Gardena Nederlands bereiken, maar zij konden mij niet te woord staan omdat het een Belgische bestelling was.Gewenst resultaatIk wil graag mijn beloofde product ontvangen, namelijk een batterij voor de kantenmaaier.Bijgevoegde documenten3909034200252 (1).pdf (s:euroconsumersdocstgpro.blob.core.windows.net/complaint-nl-be/36bc4718-8c8a-4599-a038-c80f0cfeb8b4%2F0b9d1d5d-3c5e-4087-8b0d-21b1c98f8e63?sv=2020-04-08se=2024-04-25T07%3A36%3A12Zsr=bsp=rsig=5MVkE7b6IeaRsCDVABqgjupqvOufldK9L4zYs%2Fnw4s4%3D)Met vriendelijke groeten,Testaankoop (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)The information in this email may be confidential and/or legally privileged. It has been sent for the sole use of the intended recipient(s). If you are not an intended recipient, you are strictly prohibited from reading, disclosing, distributing, copying or using this email or any of its contents, in any way whatsoever. If you have received this email in error, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. Please also be advised that emails are not a secure form for communication, and may contain errors. Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[1EE6G0-YN4YP]
A. V.
Naar: Gardena Shop - Bestellingen
Ik was niet thuis op dat moment en heb niets ontvangen. Er werd ook niet bij de buren geleverd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten