Terug

Refunactie robotgrasmaaier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

10/07/2023

Beste,Wij kochten in april een robotmaaier van Gardena. Op dat moment was er een refundactie. De garage zou gratis verstuurd worden na registratie op www.refundactie.eu/be, wat wij onmiddellijk na aankoop gedaan hebben. Op 18/4 bevestiging gekregen dat de aanvraag ok was en dat de garage binnen de 4 weken zou verstuurd worden. Wij zijn nu bijna 3 maanden na datum en hebben nog steeds niks ontvangen. Ondertussen hebben wij reeds verschillende keren gemaild en telkens krijgen we te horen dat de garage niet is aangekomen en ze opnieuw wordt verzonden. Steeds zonder resultaat. Wij stellen ons de vraag of we dit ooit nog zullen ontvangen... We kopen alleszins nooit nog iets van Gardena want we weten nu al dat de service onder 0 is.

Berichten (4)

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: Y. V.

10/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1719303) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1719303_________________Votre demande (1719303) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[RX91GR-JW9PV]

Y. V.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

10/07/2023

In de zomer? Weekends? Het gaat over start in april? Moesten mijn mails van april nog niet beantwoord zijn, was ik mijn job al kwijt. Ik heb ook 3 maal zelf contact opgenomen met de vraag om een update. Jullie zagen toen pas dat de garage retour werd gezonden zogezegd. Had ik niets gestuurd, ik had nooit nog iets gehoord.. Er is geen excuus voor dit, doe iets aan jullie service of zorg voor een goede leverancier met tracking.

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: Y. V.

10/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1719319) is ontvangen en wordt verwerkt door de GARDENA Service.Wij vragen om uw begrip dat onze verwerkingstijd in de zomer en vooral na het weekend en op feesagen iets langer kan duren vanwege de grote vraag naar productadvies en reserveonderdelen.Om aanvullende informatie aan uw verzoek toe te voegen, kunt u deze e-mail rechtstreeks beantwoorden.s:gardenasupportbelgium.zendesk.com/hc/requests/1719319_________________Votre demande (1719319) a bien été transmise au service GARDENA.Pour ajouter des informations complémentaires à votre demande, il est préférable de répondre directement à cet e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Gardena Belgium.[N341KV-3DRG7]

Gardena Shop - Bestellingen

Naar: Y. V.

17/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform