Beste,Ik heb in 2017 een iPhone gekocht bij FNAC in Brussel. Er werd mij toen aangeraden een verzekering te nemen in geval van beschadiging. Bij beschadiging zou ik een nieuwe iPhone krijgen. Ik heb ingetekend op deze SFAM-verzekering. Er was het eerste jaar EUR 15,99 te betalen per maand en nadien EUR 17,99 per maand. Ik heb daarvoor een domiciliering getekend. De eerste jaren zijn deze domicilieringen correct verlopen. Op 9 januari 2023 heb ik SFAM via hun website laten weten dat deze verzekering wenste stop te zetten. Vanaf april word ik door sfam gedebiteerd voor diensten die ik niet heb besteld en niet heb gevraagd. Enkel in de maand mei 2023 is er bvb EUR 289,92 van mijn rekening gehaald door verschillende sfam-domicilieringen. Ik heb in april 2023 een aangetekende brief gestuurd om mijn contract stop te zetten. Sfam heeft daarop niet gereageerd.Ik zal nu contact opnemen met mijn bank om de toekomstige domicilieringen te stoppen en om de onrechtmatig gedebiteerde domicilieringen van het verleden terug te krijgen. Kan ik nog iets meer doen ?Wel bedankt,Eric Vandezande