Terug

reeds zesde dag dat technieker niet komt opdagen voor aansluiting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Telenet

17/10/2023

Beste, wij zijn sedert 2 weken verhuisd en er werd afspraak gemaakt om een technieker te sturen voor de binnen aansluiting van de TV. Tot op vandaag is er nog steeds geen technieker komen opdagen, en dit nadat er 6x een nieuwe afspraak gemaakt werd. Ik wacht nu reeds bijna een uur aan de telefoon met uw diensten om deze belachelijke en beschamende zaak te regelen en vooralsnog een technieker langs te sturen. Gelieve het nodige te doen om onmiddellijk een technieker te sturen. Mijn vrouw is steeds thuis gebleven van haar werk (interim werk) en wordt dus niet uitbetaald voor deze verloren dagen. Ik verwacht dan ook een redelijke schade vergoeding. Terwijl ik aan het wachten ben op uw medewerker werd de lijn nu voor de tweede maal onderbroken door uw medewerker. Willen zij misschien geen oplossing voorzien ? Moeten wij overstappen naar de concullega's ? Ik verwacht vandaag nog uw antwoord en hopelijk positief.

Berichten (4)

D. C.

Naar: Telenet

23/10/2023

Uiteindelijk is er de zevende dag na sterk aandringen en dank zij een dame op uw helpdesk die haar job perfect uitvoerde, toch een technieker langsgekomen en de aansluiting uitgevoerd. Wij hebben een maand moeten wachten en zeven afspraken moeten wachten. Iedere keer is mijn vrouw moeten thuisblijven wachten op een technieker die steeds zijn kat stuurde. Mijn vrouw werkt als interim en heeft hierdoor zeven dagen niet kunnen werken en wordt dus niet betaald voor deze zeven dagen. Ik verwacht dan ook een redelijke schadevergoeding. Ik verwacht uw voorstel tegen einde deze week (27.10.2023) en een korting van enkele maanden abonnement zal niet voldoende zijn. Ik verwacht minimum 650 € schadevergoeding voor verloren inkomsten

Telenet

Naar: D. C.

26/10/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=B6i3tINXua%2Bwoz6ZAcSUc2GgqTR6TMBGCnhem8GlpmB_f_5h1h9x6l4_VMwSOgYq8hyLKYKpbviuVYTbLZqBHMf4ylSBBE

D. C.

Naar: Telenet

27/10/2023

beste,het is onmogelijk uw e-mail te openen. Kunt u deze op de normale weg doorsturen?

D. C.

Naar: Telenet

27/10/2023

is opgelost, ik had uw eerdere mail niet gezien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform