Ongeveer een maand geleden werd de fiberkabel geïnstalleerd in onze straat. Sindsdien hebben wij vele problemen. Geen vaste telefoon meer, veel wifi problemen, we kunnen niet meer naar opgenomen tvprogramma's meer kijken en constant rinkelt de telefoon 2, 3 maal en dan stopt het. Proximus negeert onze vele klachten. Vandaag ging er iemand langskomen. Dit kwam ik vorige week opeens te weten via de chat. Ik blijf dus gans de dag speciaal thuis van mijn werk. Maar niemand kwam langs.Ik blijf maar klachten sturen maar het lijkt wel alsof ze met ons lachen. Ik heb al uren verloren met het wachten aan de telefoon, chat...Ik mailde reeds met de ombudsman maar niets lijkt te helpen.Ze lieten weten dat de mannen die de fiberkabel plaatsten de proximus kabel raakten en dat een lasser moest komen en dat zoiets lang duurt. Maar meer dan een maand ons zonder telefoon, deftige tv en internet zetten, dat kan toch niet. Wifi hebben wij ook dringend nodig want we werken meestal van thuis. Het is een schande en we voelen ons echt bedot.