Terug

reeds een maand geen verbinding bij hey! telecom

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Orange

03/10/2022

BesteIk beheer mijn moeder haar gsm abonnement en zij heeft reeds > 1 maand verbindingsproblemen. Niemand kan haar nummer opbellen. Hey! telecom is hiervan al een maand van op de hoogte. Ze maken enkel loze beloftes en hebben nog steeds het probleem niet opgelost. ik heb al gemeld dat ik van provider verander als ze het niet oplossen, maar nog steeds geen update. ik kan hen enkel via Messenger bereiken, ik zie voor de rest geen officiele weg om klacht in te dienen. Ik wil op z'n minst dat de afgelopen 2 facturen worden vergoed. Mogelijks een schadevergoeding aangezien hun klantenservice zo ROT en onbestaand is. Indien ze mij financieel vergoeden EN het probleem oplossen, blijven we desnoods klant. anders willen we gratis het bestaand abonnement opzeggen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform