Terug

Reeds 8 maanden geen facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: TotalEnergies

18/12/2023

Sinds april 2023 ontvang ik voor elektriciteit geen facturen meer: geen maandfacturatie, geen voorschotten, geen injectievergoeding, niets.Bij contactname is het antwoord steeds opnieuw dat de bevoegde dienst ermee bezig is...reeds 8 maanden lang.Fluvius heeft schriftelijk bevestigd dat alle gegevens per 8/8/2023 werden doorgestuurd en ter beschikking zijn van TotalEnergies.Intussen heb ik het contract opgezegd en overgezet per 27/11, maar is er nog steeds geen afrekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform